Monday 22 October 2018

BBM3410/18: Video One Shot

Assalamualaikum wahai pembaca tegar ku sekalian ❤ Harini kami dapat tugasan buat video one shot! Kena miming dan menari lah pulak. Badan aku kayu wehhh. Malas lah bila ada orang cakap nanti "Kayu pun nak menari". Kau pehal! Tugasan kot. Peduli kau sana.
.
Jadinya kumpulan kami pilih lagu Aci-aci Buka Pintu dari P.Ramlee. Fuyooo, kami jiwa orang dulu-dulu ni. kikiki. Teka lah aku bakal jadi apa nanti? Burung hantu? Jam? P.Ramlee? Saloma? Ke hantu? HAHAHAHA Aku jadi hantu biar aku dapat menghatui diri kalian 😀

Hah ni lah hantu dia

Watak utama untuk video ni mestilah P.Ramlee. Untuk tugasan kami, tak tahu pulak siapa pegang watak P.Ramlee. Rasanya saudari Nisa kot. Beliau mahir dalam bab-bab berlakon ni. Kan Nisa kan? 💗

Achi tu sebenarnya sayang

Gaes! Doakan kami berhasil buat video one shot ni dengan jayanya yah. Aku sayang kalian semua. Muahhh sikit 😘


No comments: