Wednesday 31 October 2018

BBM3410/18: Berbakti Kepada Universiti

Cerita kalini adalah... Waktu konvo UPM kali ke-42 kami pasukan gubahan turut serta membantu pasukan jualan untuk menghabiskan bunga bunga yang belum terjual. Banyak jugak lah hasil jualan tahun ni. Cer teka berapa? Jualan tahun ni mencecah RM74k. Alhamdulillah. Semua berkat kerjasam dari semua pihak 💕

Gigih buat lelongan depan Dewan Besar

Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada semua pihak sebab menggembirakan saya 😅 Terima kasih untuk kenangan.

Pasukan gubahan bunga konvo

Pasukan yang paling maju bagi aku selama aku belajar di UPM. Tahniah!!! Aku tengah tunggu konvo tahun depan ni, insyaAllah. Aku nak bunga percuma. EMM tapi jap, tak nak lah bunga sebab akan layu juga bila bawak balik Sabah. Jadinya aku hanya nak jambangan ayam goreng McD lah tahun depan 💓
.
Terima kasih untuk kenangan dan memori dan tunjuk ajar selama ini. Sampai kita jumpa lagi yah kakak dan adik adik semua.

No comments: