Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18: Latihan Softball

Sem ni terlibat lagi dengan pasukan softball kolej. Mungkin untuk yang terakhir kalinya aku pegang bat, guna glove, jadi first base. Emm mesti rindu nanti kan? Eh mesti lahhh.


Asas grafik keseimbangan?

Tapi mudahan ada peluang lagi nak main softball suatu hari nanti. Mungkin di peringkat yang lebih tinggi? Mungkin peringkat antarabangsa? Fuhhhh tinggi sangat angan-angan weh! Tapi tak salah kan? ✌
.
Pertama kali aku main softball ni masa sem 3. Waktu tu memang kosong. Memang tak da ilmu tentang softball. Tapi bila dah dalam pasukan, memang dorang akan ajar lah sampai dapat. Alhamdulillah kawan-kawan aku ni tak kedekut ilmu.
.
Sekarang dah sem 7, sem terakhir. Nampak tak berapa lama aku main softball. Dah jatuh cinta dengan softball tapi aku tak nak lah kawen dengan softball. HAHAHAHAHA Sampai ke lawak aku tu? 😆 Kalau tak sampai, mohon cari. KBAI.

No comments: