Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18: Perlawanan Softball

Sanggup berpanas berhujan dengan pasukan softball. Bila ada guruh dan kilat semua takut. Rupanya hati tikus korang yah HAHAH 


Senior Softball. Eh ye ke?

Paling tak boleh nak blah, tengah padang kasut aku rosak! Tapak tercabut. Nampak tak aku nak berusaha bagi memang pasukan ni. Tapi tak menang jugak gaes. Yang penting kenangan 😍 Auchhh. Kenangan tapak kasut tercabut ditengah padang.

Gambar kasut sebelum dibuang dalam tong sampah

Ni pasukan softball kolej. Nak kotorkan baju libatkan diri dengan softball dan seangkatan yang bermain atas padang. Aku sayang dorang. Aku sayang pasukan ni. Mesti nanti rindu korang gaes! Alaa nak nangis lah tulis tentang ni. Nak pinjam bahu boleh? 😭

Pasukan yang daku sayangi

Tahniah sebab aku pilih untuk masukkan kenangan ni di blog.


No comments: