Wednesday 31 October 2018

BBM3410/18: Tanda OK?

Hellooo sahabat ku semuanya. Apa khabar kalian cuti mid sem ni? Untung lahh balek. Tak yah lah balek UPM lagi *merajuk* 😢 Ehh Qinah ni dah besar pun nak merajuk lagi HAHAHAHA. Cerita kalini adalah... Prof suruh update instagram tanda OK guna tangan kami kalau nak cuti hari Isnin depan. Aku yang tengah kerja pun terpaksa curi tulang jap 😂 Sebab nak ambil gambar tanda OK tu. FUHHHH

Ni lah tanda OK tu

Cantik pulak kan latar belakang gambar tu. Padahal aku main ambil ja. Tangan tu sengaja bagi kena cahaya matahari. Sebab aku nak dapatkan vitamin D dari cahaya matahari tu.

Like dan komen dari Prof

Tak sampai sehari aku post gambar tu, Prof dah like dan komen waktu petang. Akhirnya Prof tahu juga tentang kewujudan aku HAHAHA Bukan biasa biasa ni bila Prof komen. Sangat luar biasa. Padu lah Prof ni 💕
.
Terima kasih Prof sebab batalkan kelas hari Isnin ni dan gantikan kelas atas talian. Sayang Prof sangat sangat. Bertambah sayang. Ni tak tipu huhuhu.
.
Pastu tetiba dapat tahu kena tangkap gambar Prof esok di TV Al-Hijrah sebagai tugasan. Masalahnya aku tak balek! Aduhhh. Kolej mana ada TV! Tapi alhamdulillah, rancangan TV tu ditangguhkan 😀 Terima kasih TV Al-Hijrah.


No comments: