Friday 26 October 2018

BBM3410/18: PITA Lagi

Haluuu gaes! Bertemu lagi kita. Kali ini saya nak cerita tentang PITA lagi. Makin lama makin suka pula buat PITA. Sebab? Sebabnya penyelia aku baik, sempoi, dan pemberi semangat kepada kami semua. Penyelia aku ialah Prof. Normaliza 💓

Ni lah penyelia tercinta kami

Waktu ni, Prof kata "Ni last kamu jumpa saya yah. Lepasni hantar guna email je" Pastu masing-masing "Baiklah Prof". HAHAHA Selalunya perjumpaan PITA sejam je, tapi minggu ni jumpa jadi 2 jam. Kenapa? Sebab kami tanya hal-hal berkaitan master 😁

Sempat swafoto kikiki

Waktu tanya tentang master tu, Prof siap bagi semangat dekat kami semua "Kamu sambung lah master. Sangat rugi kalau tak sambung." Bla bla bla. Sebenarnya banyak lagi semangat yang Prof bagi ke kami. Tapi aku lupa! 😥

Aiman dengan kak Pika tu candid sangat

Makin lama makin sayang dengan Prof. Serius yang ni tak tipu. Prof bagi kata-kata semangat ke kami macam seorang ibu bagi semangat ke anak-anak dia. Ya Allah! Tetiba rindu keluarga kat kampung. Akhir sekali, tak sangka Prof seperti golongan remaja bila tangkap gambar. Kan Prof? HAHAHA 😅
.
Kalau Prof baca ni, ketahuilah kami sayang Prof 💕



No comments: