Sunday 11 November 2018

BBM3410/18: Hilangkan Tekanan

Okae gaes! Jadi harini aku mau cerita pada kamu semua tentang apa yang berlaku semalam. Semalam aku dan 9 lagi kawan aku sewa kereta Alza dari 10 pagi - 10 malam harga RM100 je gaes! Murah kan? 😌 Destinasi kami yang pertama, Putrajaya kemudian Sungai Tekala kemudian Muaz Bangi.
.
Di bawah ni gambar kami di Masjid Putrajaya. Nampak tak ada dua orang guna jubah tu? Tu aku dengan Wati oi. Kami tak cukup muslimah lagi sebab tu kena guna jubah tu 😅 Sambil tu boleh lah perasan pre konvo dan perasan Harry Potter gituu HAHAHA.

Hadapan Masjid Putrajaya

Sebelum kami pergi Sungai Tekala, kami balik kolej ambil baju. Sebab ni bukan salah satu rancangan kami. Sekejap ja mandi kat Sungai Tekala ni. Air sungai tu sumpah deras! HAHAHAHA 😂

Sungai Tekala Langat

Lepastu puas mandi semua ni, kami tukar baju. Solat kat masjid berdekatan dan terus pergi ke Muaz Bangi. Yang ni aku tak tahu idea sapa HAHAHA Aku ikut je gaes demi kamu semua 💓 Balek UPM dalam jam 9 malam macam tu lah. 
.
Terima kasih gaes untuk kenangan semalam 💖