Friday 9 November 2018

BBM3410/18: Gaji Gaji Gaji

Haluuu gaes! Lama tak muncul kan? huhu Jadi harini aku mau cerita dekat kamu semua bahawa harini aku dan kawan-kawan dapat gaji setelah bekerja selama 4 hari 💃 Hihakkkk. Alhamdulillah
.
Gambar bawah ni kami bergambar dengan salah seorang orang kuat gubahan bunga. Akak ni lah yang selalu naik turun beli bunga fresh kalau dah habis stok. Nama akak ni Kak Firda.

Swafoto dengan Kak Firda

Gambar bawah ni pulak kami bergambar dengan Kak Mas, juga merupakan orang kuat team gubahan bunga. Padu Kak Mas ni, ada selfie stick lagi. Aku takda. HAHAHA Gambar bawah ni pun orang kuat gubahan dan jualan 💓

Swafoto dengan Kak Mas

Gambar bawah ni pun bergambar dengan kak Wani dan kak Hajar juga merupakan orang kuat gubahan bunga. Ehh jap! Asyik ada kak Mas je. Ni kak Mas mesti kaki swafoto kan kan? HUHU 😇

Swafoto dengan Kak Wani dan Kak Hajar

Hah gambar bawah ni lah kejutan untuk harini. Sebab kita dah berpenat berlelah kerja 5 hari dari pagi sampai malam, jadi inilah habuannya. Sijil tu alhamdulillah bertambah sijil aku dalam fail. Sampul putih tu gaji. Berapa? Tak perlu tahu kot huhu 👄 Dapat Pizza percuma laa. Alhamdulillah rezeki hari Jumaat.

Habuan gaes!

Sampul nombor 13 tu sebenarnya cabutan bertuah. Ada yang dapat bantal, tuala, botol. Tapi aku dapat sampul ni. Ni sampul paling bertuah lahh. Sebab ada isi gaes!!! HAHAHAHA.
.
Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat secara langsung mahupun tak langsung sepanjang program berlangsung dan sepanjang jamuan ni berlangsung. Saya sayang kamu semua. Muahh sikett 😚

No comments: