Thursday 15 November 2018

BBM3410/18: Aku Punya Twitter

Assalamualaikum gaes! Yuhuu jumpa lagi kita. Yang ni cerita terakhir saya untuk minggu ni sebab Prof suruh berhenti buat blog untuk sementara waktu sebab beliau nak masukkan markah 💖 Okae lahh guwe cerita cepat sikit ehh HAHAHA. Gambar di bawah ni merupakan post guwe di Twitter. Saya ambil post yang ilmiah sikit lah ye 😍
.
Yang ni baru ada kesedaran kenapa Prof suruh kami buat kalendar guna Photoshop 😊 Terima kasih Prof ❤️






Okayy. Di bawah ni pulak aku bagi semangat ke kawan kawan aku. Tapi satu orang takda pun nak bagi semangat ke aku. Emmm takpe lahh. Aku ada keluarga dan Prof yang selalu bagi semangat 😚


Post di bawah ni pulak, sebab terlalu gembira sebab Prof kata kumpulan kami baggus. Mungkin sebab dapat buatkan Prof dan kawan kawan gelak kot dengan video one shot kami tu 😂 Kami gigih tau nak buat benda ni. Alhamdulillah berhasil menghiburkan manusia 🌸



Post di bawah ni di adaptasi dari kata-kata Dr. Norazlina. Terima kasih Dr. sebab bagi sebab dan musabab kenapa seseorang itu hadir dalam kehidupan kita walaupun orang tu pecah belahkan hubungan orang. Suka buat cerita bukan bukan. Pastu cerita tu salah pulak. Hadoii manusia ni kan.



Ceriat di bawah ni sebab aku dah kena dengan seseorang ni. Dulu aku hormat dia, tapi bila dia buat aku macam ni, memang hilang dah rasa hormat tu. Pastu putar belit cerita pulak tu. Yang tak pernah kena dengan dia tu memang lah kau kata salah faham semua tu. Sebab kau tak kena lagi. Kau pun ikut je telunjuk dia 😭



No comments: