Thursday 13 December 2018

BBM3410/18: Hargai Profesor Normaliza

Haluuu gaes! Setelah lama tidak bertemu di alam maya ni, kini aku kembali lagi. Ada yang rindu tak? HAHAHA Perasannya aku 😂 
.
Baiklah kalian. Kali ini, Prof beri tugasan kepada kami di Facebook gaes! Dari Blog ke Instagram ke Twitter dan kini ke Facebook. Harap lepasni tak beralih ke Wechat pulak huhu.
.
Prof suruh kami tangkap gambar dengan Prof tanpa Prof perasan. Alaaa macam orang putih cakap "candid" 😅
.
2 post kena muat naik ke Facebook dan masukkan ke Blog. Nasiblahhh HAHAHAHA.



Tenggelam kecantikan aku sebab Prof ni memang cantik. Mengalahkan anak muda zaman sekarang. Okae! Selesai puji Prof 😅 💗


Baiklah Prof. Saya kasi X-Large gambar ni. Takut Prof tak nampak pulak kan 💕 Tapi kalau Prof tak nampak jugak ni, emmm saya tak tahu lah Prof huhuhuhu.

No comments: